Selasa, 8 Februari 2011

Lagi kekejaman manusia...

Kesian bila kita melihat amah amah ini didera oleh majikan mereka....
Tidak kurang juga apabila mereka dirogol...diseksa seperti binatang.....
Tetapi bagaimana pula jika amah amah ini pula yg mendera anak anak majikan mereka.....
Bagai tiada kesudahan bila kita membaca akhbar harian...
Aaaaaaaadddaaaaa je kes mcm ni...(tiru Ustaz Kazim)...ustaz kazim kata kalau AAAA tu 4 harkat maknanya teruk benar la bunyiknye....hehehe......

Kita saksikan video yg baru saya terima melalui E-mel.........
video
Amacam......tak ngeri ke kita nak ambil amah sebagai penjaga anak2 kita....jadikanlah iktibar....
Agak agak...kembong tak budak tu.....Anda tengok...Anda jawab.....

jumpa lagi...:)

Anda juga pasti benci melihat lagi lagi kekejaman manusia..Klik je Kat SINI

ngaji

Ahmed Deedat

Family Pokde

MOHAMED SATAR BIN MOHAMED(14.04.1950)
HASNAH BTE ABU BAKAR(03.11.1951)

AZAMUDIN BIN MOHAMED SATAR(05.09.1975)
SUNITA BTE MAD DESA(04.06.1976)
NUR MUNIRAH BTE AZAMUDIN(16.11.1999)
NUR HAMIZAH BTE AZAMUDIN(14.12.2002)
MUHAMMAD NUR HAZMAN BIN AZAMUDIN(06.01.2007)

AZARUDIN BIN MOHAMED SATAR(07.08.1979)
NORFAZILAH BTE RAHMAT(09.12.1977)
MUHAMMAD AMIRUL DINNY BIN AZARUDIN(06.02.2000)
MUHAMMAD AMIRUL HEZRY BIN AZARUDIN(20.12.2002)
MUHAMMAD AMIRUL NAIIM BIN AZARUDIN(14.07.2006)
MUHAMMAD AMMAR ASHRAF BIN AZARUDIN(25.04.2009)

SITI AISHAH BTE MOHAMED SATAR(12.01.1993)